czwartek, 1 stycznia 2015

Podziękowania: Z początkiem Nowego roku moim miłym   Czytelnikom składam szczere podziękowania za okazane mi zainteresowanie !!! Na dzień dzisiejszy "oglądalność" publikowanych przeze mnie na blogu "Olkusz... Z całego świata tamta strona" materiałów, za pośrednictwem mojego profilu na Google +, osiągnęła liczbę 114.764 !!! Jest to dla mnie liczba niezmiernie satysfakcjonująca, jako że mój Blog istnieje dopiero od lipca ubiegłego roku. "Geografia" oglądalności prezentuje się jak niżej:









Polska
3379
Stany Zjednoczone
408
Niemcy
85
Francja
42
Szwecja
28
Wielka Brytania
10
Rosja
8
Czechy
7
Kanada
4
Bangladesz































Uwaga: Bardzo ciekawy artykuł na tematy mitologiczne, związane z przełomem lat (Stary Rok / Nowy Rok), a poruszane przeze mnie w ostatnim artykuliku starego roku, zamieszczony jest 02.01.2015 r. w Internecie pod linkiem: http://wiadomosci.onet.pl/religia/na-obraz-i-podobienstwo/3r8vk - warto się z nim zaznajomić. (autor)